close
新年賀卡

英文新年賀卡

我要寄一封英文的新年電子賀卡給我的英文老師

可是我文法不好 ....所以

可不可以幫忙我寫一封英文的新年賀卡 ?!

麻煩附上中文 可以不用太難 簡單就好 謝謝ˇˇ
Wish you a happy new year!祝你新年快樂! 參考資料 myself
新的一年即將到來

感謝老師對我們的疼愛 不放棄我們 New Year is coming. Thank you

my teacher

for your loving care and relentless faith in us.或是New Year is near. Thank you

teacher

for your love and for not giving up on us.希望你可以微笑過每一天 祝你新年快樂 萬事如意Wish your days are filled with smiles. Wish you have a happy New Year and good luck on everything.或是Wish you live through everyday with smiles. Happy New Year and good luck on everything.

電子賀卡,賀卡內容,新年賀卡,生日賀卡,賀卡祝賀詞,聖誕賀卡,英文賀卡,賀卡圖片,賀卡格式,虎年賀卡賀卡,英文,英文的,新年快樂,老師,文法,中文,謝謝

認證|多益|語言能力|商業英文|托福|全民英檢|線上教學|電腦檢定|日文檢定|英語課程|自學|考場|口試|英文|地球村|美語|法文|日文|韓文|考題|韓文檢定|補英文|初級|家教|英文檢定|檢定|外語|復試|寫作|補習|

新年賀卡
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1508122806445如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    qaz1014073 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()