close
新年賀卡

會翻譯英文的請進~新年賀卡篇(20點)

請幫我翻譯英文Cindy同學:你會不會太不夠意思啦?我的紅包呢?沒準備吼.......跟你說

以後要是沒準備紅包......隔年就要加倍給我唷!不過......還是祝你新年快樂啦!或者是幫我想新年賀卡的內容!

I'm grateful for your help.
Cindy同學:My Dearest Classmate Cindy:你會不會太不夠意思啦?What's going on here???我的紅包呢?Where is my red envelope?沒準備吼.......I see you don't have one for me...跟你說

Let me make something clear

以後要是沒準備紅包......If you don't have a red envelope for me next time...隔年就要加倍給我唷!I will be expecting a double next year!不過......還是祝你新年快樂啦!But anyway

I still wish you a Happy Chinese New Year! 參考資料 Myself - Native Speaker
Cindy同學:Dear Cindy

你會不會太不夠意思啦?Are you too stingy?我的紅包呢?Where is my red envelope?沒準備吼.......You don't prepare it

right?跟你說

I tell you.以後要是沒準備紅包......If you don't prepare the red envelope in the future

隔年就要加倍給我唷!You have to give me double money next year!不過......還是祝你新年快樂啦!By the way

I still hope you have a happy Chinese New Year.
請幫我翻譯英文Dear Cindy:Are you kidding me?where is my red evenploveI think you may don't prepare itI have something important to tell youIf you don't pay me red envyou must face the consequence...hahaJustl give me double one in next yearby the wayhappy new year

電子賀卡,賀卡內容,新年賀卡,生日賀卡,賀卡祝賀詞,聖誕賀卡,英文賀卡,賀卡圖片,賀卡格式,虎年賀卡賀卡,英文的,翻譯,新年快樂,你會不會,My Dearest,next,夠意思,Chinese New Year,for

單字|翻譯|發音|解釋|補習|語法|自我介紹|演講稿|翻譯機|片語|中翻英|分詞|句子|提升|動詞|命令句|會話|練習|英文寫作|英翻中|祈使句|文法|名詞|用語|怎麼學|詞性|語言學|專有名詞|口語|意思|學英文|文章|演說技巧|英文諺語|怎麼唸|

新年賀卡
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1007020800009如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    qaz1014073 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()